Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених си хидравличната помпа сам!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смених си хидравличната помпа сам!

    Колеги не било толкова сложно да си смениш хидравличната помпа,просто е малко по сложна процедурата но на полеви условия и подръчен инструмен за 2 дена и работата става.А в сервиза ми поискаха скромната сума от 250 лева!Не ги е срам и още 50 да ми зацепили ремъка!Тапаци-с извинение но е така.Значи процедурата е следната развивате ролката на помпата преди да се свали ремъка понеже самата помпа излиза назат от планката след което сваляте ремъка,отстранявате 2те ролки ,,оптяжна и паразитна'' развивате генератора от 2та болта които единия е 19 а другия 17 мисля 4е беше и бадете подготвени за контра ключове понеже болтовете са със гайки отзадния край.Сваляте казанчето на маслото за хидравликата и от там се бърка до от зад да хванете контра с ключовете захваштате ангренажния ремък със миши опашки или скоби както им се вика бележите на коляновия вал със коректор или бял маткер то4но положение и сваляте ролките пак оптяжна и паразитна.От тук нататък ви остава да развиете планката на която се държи генератора и хидравличната помпа и издърпате към вас и ето помпата е аут слагате новата и същата процедура на обратно.смяна на маслото ,обезбъздушаване на хидравликата с волана на ляво и на дясно при работещ мотор и пей сърце.Ако на някой не му е станало ясно как става може да ми пише на лично.Но да кажа голям зор си е,не очаквах чак толкова.Ето малко снимков материал:
    Ако модераторите сметнат темата за полезна дая направят важна.Благодаря.
    Attached Files
    Last edited by aleksander nikolaev; d.m.y г., 01:11.
    Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+



  • #2
    Това с бележенето само на ремъка ми се вижда малко някак си нещо..!!!!......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      И после като опънеш ремъка и центровката ти отива подяволите.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        И на мен с ремька ми се струва малко странно но иначе евала за труда.
        0888515205

        Comment


        • #5
          Не случайно шайбите на валовете са раздвижни.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Колеги помислете мало ремака няма каде да ходи няма никакъв ход както се жийда на снимката а доло е белязан от двете страни и засечен със ролката на коляновия вал дори и да мърда какво от това то си идва пак на същото положение или с дже думи както си е бил зацепен.
            Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от aleksander nikolaev Покажи съобщение
              Колеги помислете мало ремака няма каде да ходи няма никакъв ход както се жийда на снимката а доло е белязан от двете страни и засечен със ролката на коляновия вал дори и да мърда какво от това то си идва пак на същото положение или с дже думи както си е бил зацепен.
              Щом ти харесва няма проблем. По принцип си прав.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Колега въпроса е не дали ми харесва а давам лесен пример за демонтаж и монтаж на хидравлична помпа.А и колата е запалена и върви както преди така че този начин е изпитан и не само от мен а и от други колеги.Не карам никой така да прави които му се дават толкова пари за подмяна на помпа нека ги даде хамалогията е голяма.
                Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от aleksander nikolaev Покажи съобщение
                  Колега въпроса е не дали ми харесва а давам лесен пример за демонтаж и монтаж на хидравлична помпа.А и колата е запалена и върви както преди така че този начин е изпитан и не само от мен а и от други колеги.Не карам никой така да прави които му се дават толкова пари за подмяна на помпа нека ги даде хамалогията е голяма.
                  Мда, ако не го изкарваш от шлиците надали ще има ядове, но ако преди да го закрепиш и бележиш ако се изплъзне за малко става шоу......иначе и така става.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Мда, ако не го изкарваш от шлиците надали ще има ядове, но ако преди да го закрепиш и бележиш ако се изплъзне за малко става шоу......иначе и така става.....
                    Е колега тук си много прав не е за секи тази работа но пак казвам бележи се сичко на събрано положение.
                    Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                    Comment


                    • #11
                      Поздравления за ентусиазма и труда.Мисля, че смисъла на форума е точно това - кой с каквато хитринка да бъде полезен на колегите които имат желание да човъркат сами по колите си.
                      Благодаря и успех!
                      sigpic
                      Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                      .:: My PRECIOUS ::.

                      Comment


                      • #12
                        ееее браво бе Сашо , тва в Варна на плажа ли го направи
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD `99 ex, new GTV 2.0 '97

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от t0ny Покажи съобщение
                          ееее браво бе Сашо , тва в Варна на плажа ли го направи
                          ХАХАХАХАХАХА абе близко бях до плажа ама ми се размина иначе тена е гарантиран.
                          Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                          Comment


                          • #14
                            Само за сведение(ако се разровите ще намерите и темата в която се дискутира смяна на хидр. помпа) на 4- ти януари си смених сам хидравличната помпа в един гараж за около 4 часа и то без да откачам ангренажи и т.н. Единствено е добре някой да ти придържа ремъка отгоре когато го монтираш. Това със ангренажните ремъци е абсурдно.
                            А може би 1,8 двигателя е нещо коренно различен от моя 2,0.
                            Не е нужна да разглобявате цялата кола за да си смените крушката на фара!!!!
                            Last edited by fiore; d.m.y г., 19:41.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                              Само за сведение(ако се разровите ще намерите и темата в която се дискутира смяна на хидр. помпа) на 4- ти януари си смених сам хидравличната помпа в един гараж за около 4 часа и то без да откачам ангренажи и т.н. Единствено е добре някой да ти придържа ремъка отгоре когато го монтираш. Това със ангренажните ремъци е абсурдно.
                              А може би 1,8 двигателя е нещо коренно различен от моя 2,0.
                              Не е нужна да разглобявате цялата кола за да си смените крушката на фара!!!!
                              Колега обясни ми само как я извади от толкова тясно място дето от нкаде не можеш и пръста си да набуташ че ми е малко трудно да си го обясня? А и магарето от доло е толкова голямо и пречи и картера е издължен назад с още една добавка.Много ми е интересно как си успял?
                              Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                              Comment

                              Working...
                              X